fredag den 13. juli 2012

Den perfekte garderobe....

Stella McCartney

Ganni

The last conspiracy

Stella McCartney

Acne

Isabel Marant

Isabel Marant

Helmut Lang

Marie Black
Lige nu skriger min garderobe til himmelen. De her sager kunne give mit klædeskab en saltvandsindsprøjtning af de helt store, ligesom det faktisk er tiltrængt! Det er ikke ligefrem tøj fra High-street enden, men allesammen gode og langtidsholdbare investeringer......Jeg tænker øko og bæredygtigt......Det er lige før det retfærdigører et køb med det samme......Bort set fra at min bankrådgiver ikke bare vil være sur, han vil blive skuffet! (Sure skid...;-) Nå skidt.....Jeg drømmer/sparer videre......(mens jeg repeterer "lidt men godt.....lidt men godt" i mit hoved) og køber lidt hen ad vejen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar