fredag den 6. januar 2012

Hjælpsom sjæl.......

Faktisk vil jeg betegne mig selv som en hjælpsom sjæl, og da der nu, uge efter uge, er en kæmpe lottogevinst der bare ikke kan finde et sted og bo, vil jeg gerne melde mig som frivillig hjælper.....Når jeg så bliver færdig med at give til børn,dyr og andre i nød, vil jeg forkæle mig selv med så´n en Montana gardarobe som på billedet.....Den vil være at finde i min nye "walk-in udbygning".....og hvad der bliver fyldt i skabene??? Uhhhh, det er spørgsmålet om den lotto-gevinst overhovedet er stor nok endnu!
Så den hjælpsomme sjæl her venter bare med tålmod et par uger endnu, for alt godt kommer jo som bekendt til den der venter. Rigtig god weekend!
     

1 kommentar:

  1. Snyggt snyggt snyggt!!!

    Du har nåt att hämta på min blogg. Gå in får du se....

    Ha en fin dag, fina du!
    kram ♥CC♥

    SvarSlet